TBSP.Index®
2021-01-15
Wartość otwarcia: | |
---|---|
Wartość: | 2038.54 |
Zmiana: | -1.11 (-0.05%) |
Wartość zamknięcia: | |
Wartość: | 2038.61 |
Zmiana: | -1.04 (-0.05%) |
Centrum prasowe
ETYCZNE DZIAŁANIE W ZAKRESIE KOMUNIKACJI, PROMOCJI I REKLAMY
- Wszystkie działania informacyjne, reklamowe, marketingowe oraz w zakresie PR BondSpot S.A. prowadzone są zgodnie z zasadami przejrzystości i otwartości informacyjnej z zachowaniem zasad ochrony informacji poufnych oraz stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa.
- BondSpot S.A. zapewnia rzetelną i jasną informację o usługach i produktach, dbając aby informacja nie wprowadzała nikogo w błąd, w szczególności w zakresie ryzyka związanego z instrumentami finansowymi dostępnymi w obrocie na rynkach prowadzonych przez Spółkę.
- Przekaz reklamowy/marketingowy/PR-owy BondSpot S.A. nie może wprowadzać w błąd jej odbiorców, nadużywać zaufania odbiorcy, ani też wykorzystywać jego braku doświadczenia lub wiedzy.
- Przekaz reklamowy/marketingowy/PR-owy BondSpot S.A. nie może zawierać treści dyskryminujących,w szczególności ze względu na rasę, przekonania religijne, płeć lub narodowość.
- BondSpot S.A. jako reklamodawca, a także zleceniodawca emisji reklamy w konkretnych środkach przekazu zobowiązuje się do przestrzegania zasady transparentności tak, aby odbiorca reklamy mógł zawsze zidentyfikować, że dany przekaz jest reklamą.
- BondSpot S.A. zobowiązuje się do wykorzystywania w przekazie reklamowym/marketingowym/
- PR-owym danych statystycznych i informacji, zgodnych ze stanem faktycznymi przedstawionych w sposób poprawny metodologicznie, najbardziej aktualnych na moment tworzenia przekazu reklamowego.
- BondSpot S.A. dopuszcza stosowanie reklamy porównawczej, która nie może być sprzeczna z dobrymi obyczajami w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Przekaz reklamowy/marketingowy/PR-owy dotyczący sposobów inwestowania nie może zawierać stwierdzeń wprowadzających odbiorców w błąd w szczególności co do szacowanego przyszłego dochodu, czynników wpływających na jego wysokość oraz możliwych korzyści finansowych.
- Przekaz reklamowy/marketingowy/PR-owy BondSpot S.A. nie może przedstawiać lub odnosić się do jakiejkolwiek osoby fizycznej, w tym także powszechnie znanej bez uzyskania jej wcześniejszej zgody, ani też bez uprzedniej zgody opisywać lub odnosić się do rzeczy będącej własnością konkretnej osoby, w sposób mogący wywołać wrażenie jej osobistej rekomendacji.
- BondSpot S.A. zobowiązuje się do udzielania przedstawicielom mediów pomocy (dozwolonej przepisami prawa) przy wyjaśnianiu oraz opisywaniu zjawisk i procesów związanych z działalnością BondSpot S.A.